Roar automatizira kompletan proces analize korisničkih sustava i pruža detaljne informacije o ključnoj korisničkoj infrastrukturi i svim izmjenama unutar nje. Pomoću inspektora koji konstantno nadziru korisničku infrastrukturu Roar prikuplja podatke i šalje ih na lokaciju po Vašoj želji (ticketing sustav ili sustav za upravljanje dokumentacijom). Na temelju prikupljenih podataka Roar može automatski kreirati radne naloge (eng. Ticket) i predložiti radnje koje je potrebno poduzeti kako bi se problem otklonio. Roar daje uvid u sve izmjene napravljene unutar Microsoft Active directory sustava, Exchange ili Office 365 računa, konfiguracijskih datoteka i sl. Svakodnevno prati stanje SSL certifikata, domena i korisničkih licenci. Sve podatke pohranjuje i prikazuje u obliku vremenske linije tako da se vrlo jednostavno možete vratiti natrag u vrijeme kada su izmjene izvršene i vidjeti o kakvim se točno izmjenama radi. Ručna analiza i dokumentiranje korisničkih sustava je iznimno dug i zahtjevan proces, a prikupljene podatke konstantno treba osvježavati što zahtjeva dodatno vrijeme. S Roar platformom svi korisnički podaci i konfiguracijske datoteke su Vam dostupne u tren oka. To znatno pojednostavljuje operativne procedure te povećava učinkovitost i kvalitetu usluga koje pružate svojim korisnicima.
Liongard Roar | Automatizacija IT dokumentacije
OBJEDINJENA VIDLJIVOST I AUTOMATIZACIJA IT DOKUMENTACIJE
GDJE RMM ZAVRŠAVA, ROAR POČINJE.
Agenti i inspektori
Za prikupljanje informacija o korisničkim sustavim Roar koristi inspektore koji pretražuju pojedinačne sustave poput Microsoft Active Directory sustava, Amazon Web Servisa, Office 365 računa itd. Inspektori se baziraju na agentima koji se instaliraju na lokalnu infrastrukturu ili infrastrukturu u oblaku, ovisno o tome koji sustav želimo nadzirati. Agenti za nadzor infrastrukture u oblaku dolaze sa svim Roar instancama i ne zahtijevaju povišena prava za pristup sustavu. Ti agenti mogu nadzirati javne izvore podataka poput internetskih domena ili servisa u oblaku koji komuniciraju putem aplikacijskih sučelja (eng. API), kao na primjer Office 365, Cisco Meraki, Webroot itd. Dolaze potpuno konfigurirani i ne zahtijevaju nikakve dodatne konfiguracije. Lokalni agenti se instaliraju na lokalnu infrastrukturu i zahtijevaju privilegirani pristup sustavu. Lokalni agenti mogu analizirati Active Directory sustav, SQL Server instance, mrežne uređaje poput Cisco ASA i Sonicwall uređaja i slično. Lokalne agente potrebno je podesiti. Vrlo važno za napomenuti je da jedan agent može vršiti inspekciju većeg broja sustava.
- AUTOMATIZIRANA DOKUMENTACIJA:
- Uvijek u tijeku s vremenom
- Detaljni podaci o cijelom sustavu
- Vrijeme izmjena za potrebe audita
- PROAKTIVNA UPOZORENJA:
- Standardizacija upozorenja
- Detekcija kritičnih izmjena
- Integracija s PSA sustavima
- IZVJEŠTAVANJE I MJERNI PODACI:
- Kreiranje vlastitih upita
- Detaljna izvješća s opcijom izvoza
- API i BrightGauge integracija
Inspektori u potrazi za inspektorima
Svjesni smo da implementacija inspektora preko većeg broja korisničkih sustava može biti komplicirana i predstavljati izazov. Katkad zapravo niste niti sigurni što se sve nalazi unutar korisničkog sustava i koje inspektore bi trebali koristiti. Upravo zato Roar dolazi s opcijom automatskog otkrivanja koja znatno pojednostavljuje cijelu proceduru. Roar analizira podatke koje prikuplja o korisničkim sustavima i koristi ih kako bi otkrio sustave unutar sustava. Ako Roar otkrije sustav na kojem nema instaliranog inspektora on će predložiti instalaciju na taj novo-otkriveni sustav. To zapravo znači da Roar inspektori mogu otkriti potrebu i predložiti instalaciju drugih potencijalnih inspektora. Uz Roar možete biti sigurni da Vam ništa nije promaknulo.
- ROAR INSPEKTORI:
- Inspektori sustava u oblaku
- Mrežni inspektori
- Inspektori za aplikacije i servise
- Inspektori krajnjih uređaja

Detekcija promjena
Roar vrši detekciju izmjena i kreira upozorenja svaki puta kada dođe do promjena unutar ključne korisničke infrastrukture. Informacijski sustavi se konstantno mijenjaju i Roar će vas upozoriti svaki puta kada određena promjena nastupi. To može biti dodavanje novog korisnika ili brisanje postojećeg iz Microsoft Active directory sustava, dodjeljivanje povišenih prava pristupa, mijenjanje konfiguracijskih datoteka za mrežne uređaje, kreiranje pravila za kopiranje ili prosljeđivanje poštanskih sandučića za Microsoft Exchange ili Office 365 sustave. Informacije o svim promjenama koje Roar prati možete vidjeti kroz administrativno sučelje (Administrator -> Change detection). Sve kritične promjene bit će prikazane na vremenskoj traci pojedinog inspektora. Klikom na zabilježenu promjenu možete vidjeti detaljnije informacije o izmjenama koje su nastupile.
- Wed 2019-08-07
04:38 GMT+0200 - Thu 2019-09-07
22:16 GMT+0200 - Fri 2019-10-07
01:25 GMT+0200 - Fri 2019-11-07
01:25 GMT+0200 - Sat 2019-12-07
13:36 GMT+0200

Proaktivna upozorenja
Prvi korak u implementaciji Roar platforme je instalacija inspektora i agenata u korisnička okruženja. Nakon što u potpunosti dokumentirate korisničko okruženje možete prikupljenu dokumentaciju iskoristiti za standardizaciju vlastitih usluga. Kroz proaktivna upozorenja možete definirati za koja sve upozorenja želite automatski kreirati radni nalog (eng. Ticket) unutar vašeg PSA sustava ili proslijediti email s upozorenjem. Proaktivna upozorenja omogućavaju vašem timu da izbjegne ljudsku pogrešku i postigne maksimalnu učinkovitost. Roar će generirati radne naloge za sva upozorenja koja vaš tim želi nadzirati i svakodnevno ažurirati podatke.
- Ako zaboravite zatvoriti radni nalog, Roar će ga zatvoriti za vas.
- Ako zatvorite radni nalog koji nije riješen, Roar će ga ponovo otvoriti.
Automatsko otkrivanje
Automatsko otkrivanje omogućuje vam bržu i jednostavniju implementaciju Roar platforme u korisnička okruženja. Bilo koji od instaliranih inspektora može detektirati ostale sustave i predložiti instalaciju dodatnih inspektora ako je to potrebno. Roar će automatski instalirati inspektora koji nedostaje i o tome vas obavijestiti. Nakon toga možete sami odlučiti želite li aktivirati predloženog inspektora ili ne.


Automatizirana dokumentacija
Roar omogućuje pristup konstantno ažuriranoj dokumentaciji koja vas upozorava svaki puta kada se dogodi nešto što zahtjeva vašu pažnju. Roar inspektori svakodnevno prikupljaju detaljne podatke o konfiguraciji vašeg sustava, korisničkog sustava u oblaku, mrežnim sustavima, aplikacijama i servisima, i krajnjim uređajima (serveri, radne stanice, mrežna oprema) koje korisnik posjeduje. Jednom kada se ti podaci prikupe možete ih izvesti i prilagoditi ih vašim operativnim procedurama. Roar automatizirana dokumentacija omogućuje vam:
- Evidenciju svih izmjena unutar sustava s točnim vremenom kada su izvršene.
- Uvid u ključne podatke potrebne za podršku sustavima vaših klijenata.
- Standardizaciju dokumentaciju za sve vaše sustave i korisnike.
- Poboljšano upravljanje promjenama.
Mjerni podaci
Mjerni podaci omogućuju vam kreiranje upita (eng. Query) u svrhu izvlačenja specifičnih podatak prikupljenih od strane inspektora. Upiti se obično baziraju na pitanjima poput:
- Koliko Active Directory korisnika imaju privilegirana prava?
- Koliko Enterprise E3 licenci koristim u svom Office 365 računu?
- S kojim datumom ističe ova domena?
- Tko je izdao ovaj certifikat?

INSPEKTORI SUSTAVA U OBLAKU
Identity Monitoring, Internet Domain/DNS, Office 365, Endpoint TLS/SSL Certificates, Amazon Web Services, Azure, Network inspectors, Cisco Umbrella, G Suite
MREŽNI INSPEKTORI
Auvik, Cisco ASA, Cisco IOS, Cisco Meraki, Fortinet FortiGate, Network Discovery, Network IP Address, pfSense, SonicWall, Sophos XG, Ubiquiti UniFi, WatchGuard.
INSPEKTORI APLIKACIJA I SERVISA
Active Directory, Autotask, Bitdefender GravityZone, ConnectWise Manage, Datto BCDR, Duo Security, IT Glue, SQL Server, StorageCraft SPX, Veeam Availability Console, VMware ESXi, Webroot Secure Anywhere GSM
INSPEKTORI KRAJNJIH UREĐAJA
Addigy, Continuum RMM, Hyper-V, Kaseya VSA, Linux, Watchman Monitoring, Windows
Liongard - Bellwether
Case study

Preuzmite ove dvije studije i provjerite što druge IT tvrtke kažu o Roar platformi.
Liongard - TeamLogic IT
Case study

Licenciranje
Liongard Roar se licencira prema broju korisničkih okruženje. Licenca dolazi s minimalno 15 korisničkih okruženja, neograničenim brojem standardnih inspektora i 10 specijalnih inspektora po okruženju. Dodatna okruženja ili inspektore možete dokupiti u bilo kojem trenutku. Dodatni inspektori se uzimaju u paketu od 10 komada.
Zanimaju Vas cijene? Pošaljite nam upit!
Roar integracije